Ilmoittaudu keilakouluun

Hyvinkään Keilailuliitto järjestää keilakoulun. Keilakoulu on hyvä tapa tutustua osaavien ohjaajien kanssa keilailun alkeisiin. Keilakoulu on tarkoitettu 2001-2005 syntyneille tytöille ja pojille. Aiempaa kokemusta keilailusta ei tarvita, ainoastaan iloinen asenne riittää.

Keilakoulussa harjoitellaan keilailun perustaitoja, aina ensimmäisestä askeleesta pallon irroitukseen. Perehdytään keilailun pistelaskuun, sekä ns. keilailuetikettiin. Lopuksi keilataan leikkimielinen keilakilpailu. Keilailun ohjaajina toimii kokeneita keilailun asiantuntijoita Hyvinkääläisistä keilaseuroista.

Keilakoulu järjestetään koulujen syysloman aikana maanantaista-keskiviikkoon 12.10.2015 – 14.10.2015. Keilakoulu alkaa klo 10 ja päättyy klo 12. Keilakouluun mahtuu 24 nuorta, mutta mikäli ilmoittautuneita on enemmän, niin samoille päiville avataan toinen koulutusjakso, jolloin alkamisaika on klo 13 ja päättymisaika klo 15. Koulutus tapahtuu Hyvinkään keilahallissa, kauppalankatu 7-11.

Keilakoulun hinta on 30 euroa, johon sisältyy

• Keilapallon ja keilakenkien vuokra
  • Opetus ja ohjaus
  • Välipala